dijous, 19 de febrer del 2015
Activitat sobre els instruments de vent
Aquí teniu l'enllaç de l'activitat amb les audicions que heu de repassar per el control.
dimecres, 18 de febrer del 2015
Plantilla instrument
En la primera fase de construcció del vostre instrument heu de presentar una fitxa escrita amb "mínim" els apartats que es descriuen a continuació. Ho podeu presentar escrit amb ordinador o a mà, no hi ha cap problema, però és un requisit necessari per continuar endavant amb el vostre projecte.
1.- Nom del instrument (Intenteu ser originals)
2.- Inventor/a
3.- Descripció
5.- Quines pàgines d'informació has visitat (cal especificar la pàgina on heu trobat la informació, no és suficient escriure la web www.atrapasons.com, cal especificar la pàgina concreta que t'ha donat la idea).
La valoració d'aquest document tindrà un pes important en la nota final del treball.
1.- Nom del instrument (Intenteu ser originals)
2.- Inventor/a
3.- Descripció
- Família a la que pertany (aeròfon, cordòfon, percussió idiòfon/membranòfon o electròfon)
- Tipus de so (produeix sons molt aguts o greus, llargs o curts...)
- Materials que s'utilitzaran (és important utilitzar materials reciclats per estalviar i aprofitar recursos, és important també determinar quan ens costaria econòmicament fer aquest instrument)
- Procés de construcció.
- Temps aproximat en que calculeu que es pot construir.
5.- Quines pàgines d'informació has visitat (cal especificar la pàgina on heu trobat la informació, no és suficient escriure la web www.atrapasons.com, cal especificar la pàgina concreta que t'ha donat la idea).
La valoració d'aquest document tindrà un pes important en la nota final del treball.
Construcció d'instruments
Hola!
Començarem el treball recordant la classificació dels instruments en famílies mitjançant aquest wix realitzat per Eva Mª del Valle Pérez
Us enllaço a continuació les diferents pàgines que us poden ser d'utilitat per crear el vostre instrument musical. Si en coneixeu algun altre enllaç que ens pugui ser d'interès, el podeu compartir amb tots mitjançant un comentari.
dilluns, 16 de febrer del 2015
Song Contest 2015
Hola alumnes de sisè de primària!
En els següents enllaços podeu escoltar les versions definitives de les cançons que presenteu al concurs. Ara ja podeu començar a pensar en com fareu els vídeos.
Moltes felicitats per la feina feta!
Sisè A - Dream & smile
https://t.co/7eZjGJxfYR
Sisè B - Party school
https://t.co/ALzeuNpPtH
En els següents enllaços podeu escoltar les versions definitives de les cançons que presenteu al concurs. Ara ja podeu començar a pensar en com fareu els vídeos.
Moltes felicitats per la feina feta!
Sisè A - Dream & smile
https://t.co/7eZjGJxfYR
Sisè B - Party school
https://t.co/ALzeuNpPtH
dimecres, 11 de febrer del 2015
Audicions dels instruments de canya 4tA
Hola!
En aquest espai podeu enviar comentaris amb les vostres propostes d'audició dels instruments.
En aquest espai podeu enviar comentaris amb les vostres propostes d'audició dels instruments.
dimarts, 10 de febrer del 2015
El piano i el clavicèmbal
Hola!
Us enllaço aquesta activitat d' Adelaida Ibañez per repassar les diferències i semblances entre els dos instruments treballats.
Us enllaço aquesta activitat d' Adelaida Ibañez per repassar les diferències i semblances entre els dos instruments treballats.
dimecres, 4 de febrer del 2015
Ell és un Pirata!
Aquí teniu la paritura de la cançó dels alumnes de sisè A.
Us enllaço també un acompanyament del Youtube perquè està en el mateix to, però potser és una mica massa ràpida...
Us enllaço també un acompanyament del Youtube perquè està en el mateix to, però potser és una mica massa ràpida...
dimarts, 3 de febrer del 2015
Audicions dels instruments de canya de 4t B
Hola!
En aquest espai podeu enviar comentaris amb les vostres propostes d'audició dels instruments.
En aquest espai podeu enviar comentaris amb les vostres propostes d'audició dels instruments.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)