Benvinguts al bloc de música de l'escola Vedruna Immaculada Barcelona!!!!!!

Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 18 de maig del 2015

El rock

Hola!

Per començar a treballar la unitat, us passo l'enllaç del wix realitzat per Flora Terensi que utilitzarem per la introducció del tema


Espero que us agradi.

Fins aviat!

7 comentaris:

  1. m'agrda molt aquest wix i tambe m'agrada mo,lt el rock and roll escoltar-lo i ballar-lo


    ana porté

    ResponElimina
  2. m agrada aquesta web alexis et deixo un http://youtu.be/Evd2yrIXNQA
    un video adeu
    PATRICK JIMENEZ

    ResponElimina
  3. Alexis, ens ha costat molt poder escriure un comentari però al final h hem aconseguit. A baix hi ha un link.
    Se denomina, usualmente, country rock a un género musical mixto que, partiendo de fundamentos estéticos e instrumentales propios del rock, toma sus bases musicales de las tradiciones folclóricas de los Estados Unidos, no sólo de las directamente vinculadas con el country y el hillbilly, sino también con el blues sureño y otros géneros tradicionales.

    Con frecuencia, el campo del country rock se solapa con el de otras etiquetas musicales, como rock sureño o folk rock.La iconografía tradicional del folk rock sitúa el nacimiento del género en el giro dado por Bob Dylan a su música en el Festival de Newport de 1965, en coincidencia con el triunfo de las propuestas discográficas de The Byrds , pero esto no deja de ser un convencionalismo.1 En realidad, el proceso se había iniciado a finales de la década de 1950, con la fuerte evolución sufrida por el Bluegrass, las innovaciones que fueron consolidándose a través del Grand Ole Opry y la aparición de grupos como New Lost City Ramblers, The Weavers, Peter, Paul & Mary o Scottsville Squirrel Barkers, que incluía a músicos tan esenciales en el country rock como Chris Hillman o Bernie Leadon.2 En cualquier caso, para el último tercio de la década de 1960, el Folk rock, y vinculado a él, el Country rock, aparece ya como un estilo consolidado.
    http://www.youtube.com/watch?v=Dwpd_f4t8U8

    Josep M

    ResponElimina
  4. El gospel (de l'anglès gospel: evangeli) és un gènere musical desenvolupat a partir de la dècada del 1930 del segle XX, vinculat a l'espiritual i inspirat en himnes religiosos, i que combina la lírica del cristianisme amb la melodia i el ritme similars al blues i el jazz.

    Alguns artistes moderns de gospel han incorporat elements de la música soul. Entre els seus representants més famosos es poden citar a Thomas A. Dorsey, Mahalia Jackson, Bessie Griffin, Rosetta Tharpe, i els grups Staple Singers, Golden Gate Quartet, o Spirit of Memphis, Blind Boys of Alabama, Jordanaires, Oak Ridge Boys, i Reverend Lee Brown Gospel Consort.
    Els orígens de la música gospel es troben en les societats de l'oest d'Àfrica que van ser deportades pels europeus colonitzadors i els comerciants d'esclaus entre el 1619 i el 1865. La majoria d'esclaus provenien de l'àrea on actualment es troben Senegal, Guinea, Gàmbia, Sierra Leone, Libèria,
    Ghana, Benín, Nigèria, Camerun i parts del Congo i etc. de patrick

    ResponElimina
  5. aqui tens el video del gospel http://youtu.be/wbS0IORg8ig

    patrick

    ResponElimina