Benvinguts al bloc de música de l'escola Vedruna Immaculada Barcelona!!!!!!

Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 1 de desembre del 2014

M'agrada del Nadal (Dàmaris Gelabert)



M’agrada el Nadal (Dàmaris Gelabert)
M’agrada el Nadal, faig petons i regals,
els carrers i els balcons plens de llums i colors.
M’agrada el Nadal un pessebre com cal,
pastorets i torrons i cançons vora el foc.
Quan miro la nit veig el vidre entelat,
i escric amb el dit “Bon Nadal” i un desig.
Vull un tall de torró pel pastor Rovelló
i carbó dins d’un sac pel dimoni escuat.

Vull un somni de neu per baixar amb un trineu.
Poder veure al rei blanc fent de mag un instant.
Vull pujar dalt del cel per fer surf amb l’estel,
fins l’estrella d’Orient que s’apaga i s’encén.
Vull que em donis cançons i un sac ple de petons
i un dibuix d’aquest món sense mals ni canons.
M’agrada el Nadal, faig petons i regals,
els carrers i els balcons plens de llums i colors.
M’agrada el Nadal
M’agrada el Nadal un pessebre com cal,
pastorets i torrons i cançons vora el foc.

15 comentaris:

  1. Hola Alexis ja m'estic estudiant la canço de m'agrada el nadal.
    Es molt xula.
    adeu m'en vaig a dinar.

    ResponElimina
  2. Hola Alexis, com ja veuras estic escribint comentaris a totes les cançons que estudiu, pero quina millor forma de demostrar-te que realment si estic estudiant?
    Bueno dona igual, em moro de ganes de saber quins seràn els solistes, jo em e presentar com a una solista, pero si no en toca no passa res almenys ho he intentat, a mès a mès tots som importants al concert de nadal.
    Bueno adeu jo també m'hen vaig a dinar.
    ADEU!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Hola!

    Entre tots els que vulgueu fer el solo farem un sorteig. Crec que és el més just, ja que molts alumnes ho volen.

    Bon cap de setmana i gràcies pels vostres comentaris!

    ResponElimina
  4. Hola!! Alexis m'encanta aquesta canço!!!!

    ResponElimina
  5. Hola Alexis ara em posare a estudiar totes les cançons q em de cantar

    ResponElimina
  6. Hola Alexis voli et volia dir que ara m'etava estudiant les cançons.
    Adeu!!Bona nit!!!!

    ResponElimina
  7. espero que hos surti molt be vona sort !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  8. hola Alexis,
    les cançons ``m'agrada el nadal´´ i ``el desembre congelat´´ me les se de memòria,ara em queda la d'angles que es la que em costa més.

    ResponElimina
  9. Hola Alexis,

    m'agrada molt aquesta canço estic molt
    alegre de cantar aquesta canço

    ResponElimina
  10. Hola Alexis!!

    Ara vaig a estudiar les cançons, la del DESEMBRE CUNGELAT i la del MAGRADA EL NADAL ja me les ser pero les les vaig a repasar, queda la d'angles que m'ha la ser una mica pero me esforsare.

    Adeu Alexis!!!

    ResponElimina
  11. Hola Alexis,
    ja em se totes les cançons.
    Espero que demà no ens traicionin els nervis.
    Bona nit.
    Maria.

    ResponElimina
  12. Hola Alexis,
    em sé totes peró totes les cançons incluïda la d'anglès que m'ha costat més peró ara ja me la sé.Espero que demà els nervis no s'apoderin de mi,peró si és així sé que alguna amiga meva m'ajudarà ja que totes estarem igual:mortes de vergonya i molt i molt nervioses.
    Alexis jo crec que el concert de demà sortirà genial perquè tots i totes donarem el màxim i ens esforçarem a recordar la lletra de la cançó i que tots i totes haurem estudiat una mica avui.
    Jo demà al concert donaré tota la meva veu i la meva ànima perquè el concert surti molt i molt bé.

    ResponElimina
  13. magada multsim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  14. hola mencanta acesta cansoes tchulisima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Bona NIT!!!!!!!!!!!!!!! SARAH EMILIA JOHANSSON 4rB

    ResponElimina
  15. Em sembla una canço mol bunica , m´ha encantat ...

    ResponElimina