Benvinguts al bloc de música de l'escola Vedruna Immaculada Barcelona!!!!!!

Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 27 de novembre del 2013

Nadala composada íntegrament per 6èB "Aquest Nadal"

    Eb              G-          Ab          Bb
Tots tenim molta il·lusió
en obrir els regals i menjar torrons
No vull trobar gens de carbó
només caramels al meu mitjó.
No volem enfadar-nos més
ni veure plorar tampoc a cap nen
No ens agrada que facin mal
no està gens bé  passar-ho  fatal
Ab
Amb la família un temps per viure
Bb
Una abraçada al teu company
Un petó a la teva amiga
I un somriure  al teu costat
Aquest Nadal
Serà especial (si estem tot junts)
Decorar els arbres ben bonics
Perquè brillin bé durant les  nits
El meu desig es que estiguis feliç
amb la família i els amics
Aquest Nadal és per estar inspirat
Amb ballar i cantar i molts regals donar.
Aquest Nadal s’ha de disfrutar
no pensis res més que passar-ho bé


En aquest enllaç podeu descarregar l'acompanyament

5 comentaris:

  1. Ja me l'estic estudiant.
    M'encanta.
    I<3 THIS SONG.
    =) :) ;)

    ResponElimina
  2. Hola Alexis,
    m'agarada molt la nostre canço i m'agradat molt fer-la
    GRACIES PER AJUDAR-NOS!!

    ResponElimina
  3. hola alexis
    m'agara molt aquesta canço

    ResponElimina